Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Główny Specjalista ds. Sprawozdawczości
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Identyfikowanie potrzeb biznesowych w księgowości ubezpieczeniowej i wprowadzanie zmian (systemowe, legislacyjne, itp.).
- Analiza i optymalizacja procesów księgowych oraz zgłaszanie propozycji zmian.
- Tworzenie dokumentacji dla nowych lub zmodyfikowanych procesów.
- Monitorowanie procesów księgowych, weryfikacja poprawności zapisów i zgodności danych z systemem finansowo-księgowym.
- Przygotowywanie raportów dla potrzeb sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej.
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w realizacji zmian.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w księgowości lub dziedzinie pokrewnej.
- Wykształcenie wyższe (księgowość, finanse, rachunkowość, bankowość itp.).
- Znajomość rachunkowości i przepisów prawnych w tym zakresie.
- Biegłe korzystanie z pakietu MS Office, szczególnie MS Excel.
- Umiejętności analityczne, samodzielność, pracowitość i skrupulatność.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Elastyczne godziny pracy i model hybrydowy.
- Umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Pakiet benefitów (ubezpieczenia zdrowotne i życiowe, karta sportowa, zniżki na ubezpieczenia itp.).
- Możliwości rozwoju i szkoleń.
- Nowoczesne biuro z udogodnieniami.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »