Kto szuka:
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Stanowisko:
Główny specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych
Numer referencyjny:
2024/188
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- pozyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- koordynowanie działań związanych z planowaniem stałej oraz tymczasowej organizacji ruchu w aspekcie zakładanych harmonogramów robót,
- koordynowanie działań związanych z opiniowaniem dokumentacji przedprojektowej i projektowej celem przyjęcia jej do realizacji, opiniowanie propozycji optymalizacji rozwiązań projektowych przy wsparciu działów merytorycznych,
- monitorowanie i raportowanie bieżącego stanu przygotowania i realizacji kluczowych procesów inwestycyjnych dla przydzielonych inwestycji realizowanych przez Biuro,
- współdziałanie z innymi komórkami wewnętrznymi i podmiotami zewnętrznymi w zakresie przydzielonych inwestycji strategicznych, w tym w zakresie odbioru inwestycji przez społeczeństwo (udział w akcjach marketingowych, udzielanie odpowiedzi na wystąpienia interesariuszy),
- monitorowanie oraz minimalizację wystąpienia (mitygację) ryzyka w zakresie przydzielonych inwestycji strategicznych,
- wprowadzanie i aktualizację danych w systemach informatycznych w zakresie przydzielonych projektów inwestycyjnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 10600-12300 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
Firma oferuje:
- wykształcenia wyższego na jednym z kierunków: prawo, administracja, techniczne, ekonomiczne,
- ukończonych studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami – mile widziane,
- 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z inwestycjami budowlanymi w zakresie realizacji robót lub tworzenia dokumentacji projektowej, w tym: tworzenie planów finansowych i harmonogramów projektów, pozyskiwanie decyzji administracyjnych, koordynowanie procesu inwestycyjnego,
- znajomości procedur związanych z realizacją budowlanych projektów inwestycyjnych na poziomie zaawansowanym,
- umiejętności praktycznego zastosowania przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych i Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- obsługi programów MS Office, MS Outlook, MS Teams, Sharepoint na poziomie dobrym oraz MS Project na poziomie zaawansowanym,
- mile widziana umiejętność obsługi platform do zarządzania projektami oraz umiejętność praktycznego wykorzystania metodyki projektowej,
- zaangażowania do realizacji wyznaczonych celów, dobrej organizacji pracy własnej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »