Kto szuka:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
150803
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, bierze udział w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), przygotowuje projekty dokumentów postępowania, czuwa nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności.
- Kompletuje, porządkuje i właściwie przechowuje dokumentację związaną z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, wypełniając przesłanki wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz prowadzi ich rejestr.
- Sporządza stanowiska (opinie) dotyczące formularzy i wniosków o udzielenie zamówień publicznych, pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, zarządzeniem Dyrektora Generalnego Ministerstwa w sprawie udzielania zamówień publicznych oraz uregulowań związanych z zamówieniami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej.
- Prowadzi rejestr zamówień, a także przygotowuje dane dotyczące udzielonych i procedowanych zamówień publicznych na potrzeby informacji dla różnych instytucji, sprawozdań, udzielanych odpowiedzi itp.
- Doradza pracownikom komórek organizacyjnych Ministerstwa m.in. w zakresie prawidłowości opisania przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, wyboru trybu rozeznania rynku, etc.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
- znajomość przepisów prawa europejskiego związanych z obszarem zamówień publicznych
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego (w zakresie umów)
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (w zakresie zasad finansów publicznych oraz planowania i sprawozdawczości w sektorze finansów publicznych)
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- komunikatywność
- rzetelność
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »