eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaGłówny specjalista

Kto szuka:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Stanowisko:

Główny specjalista

Numer referencyjny:

150672

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

Zakres zadań

  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych.
  • Koordynuje pod względem organizacyjno-logistycznym posiedzenia Międzyresortowego Zespołu do spraw systemowych rozwiązań związanych z opieką nad osobami starszym, odbywające się w siedzibie Kancelarii i poza nią.
  • Analizuje i gromadzi dane dotyczące oceny sytuacji społecznej i prawnych rozwiązań w zakresie polityki senioralnej, w tym przygotowuje zestawienia statystyczne.
  • Gromadzi materiały dotyczące rozwiązań z zakresu wspierania niesamodzielnych osób starszych i ich rodziny.
  • Uczestniczy w pracach związanych z przygotowywaniem założeń do projektów aktów prawnych oraz opiniowaniem projektów zewnętrznych dotyczących strategii w zakresie polityki społecznej, w szczególności w odniesieniu do osób starszych oraz opracowywaniem projektów aktów prawnych, w tym projektów aktów normatywnych, inicjowanych przez Ministra do spraw Polityki Senioralnej.
  • Uczestniczy w koordynacji prac związanych z opiniowaniem projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz rozpatrywanych przez Stały Komitet Rady Ministrów i Radę Ministrów, w zakresie właściwości Ministra do spraw Polityki Senioralnej oraz uczestniczy w zespołach roboczych, konferencjach uzgodnieniowych i posiedzeniach komisji prawniczych oraz komisji sejmowych i senackich, w zakresie właściwości Ministra do spraw Polityki Senioralnej .
  • Współpracuje z resortami odpowiedzialnymi za realizacje zadań na rzecz wsparcia osób starszych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: pomocy społecznej, osób starszych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; przepisów prawa z zakresu: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, techniki prawodawczej, procesu legislacyjnego
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej lub tworzenia/opiniowania aktów prawnych lub w zakresie obsługi procesu legislacyjnego

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Inspektor Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Starszy inspektor wojewódzki

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-13

do końca oferty: 9 dni

pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

branże: Bankowość / Leasing

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...

Transformacja cyfrowa i rozwój nowych technologii powodują, że firmy poszukują specjalistów łączących wiedzę finansową z kompetencjami technologicznymi. A jakie wynagrodzenia oferują takim ekspertom? Z danych Manpower wynika, że młodszy ...

W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w IV kwartale 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie wyniosło 8477,21 zł. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej w 2024 roku wyniosło natomiast 8181,72 zł.