Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw koordynacji procesów rozwojowych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do Spraw Koordynacji ProcesówRozwojowych, Departament Informacji Finansowej
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Bierze udział w zakresie koordynacji projektów dotyczących budowy systemu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu w celu realizacji ustawowych zadań Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów w zakresie prowadzonych w departamencie projektów, w tym dotyczącego implementacji oprogramowania goAML.
- Bierze udział w procesie określania i pozyskania potrzeb finansowych realizowanych projektów oraz prowadzenia procedur udzielania zamówień publicznych.
- Współpracuje z Centrum Informatyki Resortu Finansów (CIRF) oraz spółką celową Aplikacje Krytyczne, zwłaszcza w zakresie projektowania systemów informatycznych, w tym dotyczącego implementacji oprogramowania goAML.
- Inicjuje i uczestniczy we współpracy z instytucjami krajowymi i międzynarodowymi w celu opracowywania nowych typów analiz i modeli danych na potrzeby realizacji zadań departamentu.
- Prowadzi i koordynuje zadania departamentu związane z kontrolą zarządczą w ministerstwie, w tym z procesami wyznaczania celów i zadań dla ministerstwa oraz monitorowaniem realizacji wyznaczonych celów i zadań, zarządzaniem ryzykiem, w tym ryzykiem operacyjnym, samooceną i monitorowaniem systemu kontroli zarządczej.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- zagrożenie naciskami grup przestępczych
- zagrożenie korupcją
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu.
Aplikując w formie papierowej, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem a w przypadku ePUAP kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia muszą zawierać również datę ich sporządzenia.
W przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w formularzu aplikacyjnym należy jedynie zaznaczyć odpowiednie oświadczenia - nie jest wymagane dołączanie oświadczeń w formie skanów/zdjęć (wyjątek: do jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej, należy dołączyć dodatkowo wymagane oświadczenie w formie skanu/zdjęcia).Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone (i usunięte w przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w tym przez ePUAP).
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm).
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Ministra Finansów z dnia 18 września 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Finansów (Dz. Urz. Min. Fin. poz. 89).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w instytucjach obowiązanych (zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu Dz. U. z 2023 poz. 1124 ze zm.) lub w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Szczególne uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynne wypowiadanie się i posługiwanie się językiem w kontaktach zawodowych oraz tworzenie i rozumienie tekstów w obszarze właściwości departamentu
- Znajomość przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu informacji niejawnych
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej i wytycznych w zakresie planowania działalności i zarządzania ryzykiem
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność argumentowania
- Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm)., ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
- Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-13
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2025/035/IF
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »