eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw funkcjonowania ochrony ludności i obrony cywilnej oraz popularyzowania wiedzy o bezpieczeństwie i ochronie ludności i obronie cywilnej wśród społeczeństwa w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego

02-591 Warszawa ul. Stefana Batorego 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy związane ze wzmacnianiem świadomości zagrożeń i społecznej odporności na sytuacje zagrożeń, w tym popularyzowania wiedzy o bezpieczeństwie i ochronie ludności i obronie cywilnej wśród społeczeństwa.
  • Bierze udział w prowadzeniu strony internetowej i innych środków komunikacji (w tym social mediów) poświęconych ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przygotowaniu materiałów informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej oraz przeciwdziałanie dezinformacji.
  • Współpracuje z organizacjami pozarządowymi w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Prowadzi prace związane z przygotowywaniem projektów odpowiedzi na interpelacje, interwencje i zapytania poselskie oraz pytania kierowane do Ministra dotyczące ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Bierze udział w pracach związanych z przygotowywaniem, uzgadnianiem, opiniowaniem projektów aktów prawnych, w szczególności z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Bierze udział w opracowywaniu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz w jego realizacji.
  • Prowadzi prace związane z zawieraniem porozumień i wydawaniem decyzji o uznawaniu za podmiot ochrony ludności.
  • Prowadzi prace związanych z przygotowaniem i wdrażaniem rozwiązań organizacyjnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.


Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • reprezentowane urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • UWAGA! Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami.

  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.

  • Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i zostały złożone w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone.

  • Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą.

  • Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu.

  • Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JESLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

  • Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami.

  • Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Możliwa jest rekrutacja zdalna.

  • Informuje się, że w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji obowiązuje zarządzenie Nr 32 Dyrektora Generalnego MSWiA z dnia 16 września 2024 r. w sprawie Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji. Link do zakładki internetowej: Sygnalista – zgłoszenie naruszenia prawa_Zgłoszenie wewnętrzne

  • Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: 


https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow, https://www.gov.pl/web/mswia/wyniki-naborow-na-wolne-stanowiska-pracy-w-korpusie


oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie administracji lub prawa lub bezpieczeństwa wewnętrznego lub dziennikarstwa lub komunikacji społecznej.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub ochrony ludności lub ochrony przeciwpożarowej lub zarządzania kryzysowego lub administracji publicznej lub współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  • Znajomość ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz ustawy o zarządzaniu kryzysowym, a także wiedza z zakresu zasad funkcjonowania systemu bezpieczeństwa powszechnego oraz funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego.
  • Znajomość ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie.
  • Ogólna wiedza na temat funkcjonowania administracji publicznej, budżetu państwa i legislacji.
  • Wiedza na temat współczesnych środków komunikacji społecznej.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub ukraińskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze mediów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie administracji lub prawa lub bezpieczeństwa wewnętrznego lub dziennikarstwa lub komunikacji społecznej – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub ochrony ludności lub ochrony przeciwpożarowej lub zarządzania kryzysowego lub administracji publicznej lub współpracy z organizacjami pozarządowymi), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze mediów), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    W FORMIE PAPIEROWEJ:
    • Przesyłką na adres:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
    ul. Stefana Batorego 5
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie DOLiZK-WOLiOC–główny specjalista (4)

    • Osobiście w godz. 8.00-16.00
    Biuro Przepustek
    ul. Rakowiecka 2a
    Warszawa

    ELEKTRONICZNIE:
    • ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP
    • e-Doręczenia: AE:PL-56316-74543-JDVGW-18
    • e-mail: rekrutacja@mswia.gov.pl
    Aplikacje złożone via e-mail muszą zawierać OŚWIADCZENIA opatrzone PODPISEM ELEKTRONICZNYM.

    WZORY OŚWIADCZEŃ: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA referent prawny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA kierownik sekcji

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-28

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

    Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.

    Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

    W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

    W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.