eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw analiz biznesowych w Zespole do Spraw Koordynacji i Integracji Rozwiązań ITw Departamencie Informatyzacji i Cyberbezpieczeństwa

00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi analizy i mapuje procesy biznesowe w Ministerstwie, w celu identyfikacji możliwych do implementacji optymalizacji w zakresie ich przebiegu przy wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych.
  • Prowadzi sprawy związane z identyfikacją możliwości integracji systemów informatycznych wykorzystywanych w Ministerstwie oraz wdrożenia w nich nowych funkcjonalności, w celu zapewnienia optymalizacji i efektywności ich funkcjonowania oraz spójności architektonicznej rozwiązań IT w Ministerstwie.
  • Uczestniczy w realizacji projektów związanych z implementacją nowych rozwiązań cyfrowych w Ministerstwie, w celu zapewnienia spójności architektonicznej rozwiązań IT oraz wdrażania aktualnie dostępnych technologii, adekwatnych do potrzeb realizacji procesów biznesowych w Ministerstwie.
  • Przygotowuje raporty dotyczące postępów w integracji systemów informatycznych, wdrażaniu nowych rozwiązań IT oraz optymalizacji procesów biznesowych, w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesu transformacji cyfrowej Ministerstwa.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, praca pod presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,

  • miejsce pracy: parter

  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
    przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
    może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane
    oświadczenia.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka
    praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
    dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami

  • Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.

  • Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną
    telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.

  • Informacja o obowiązywaniu w Ministerstwie Aktywów Państwowych wewnętrznej procedury zgłaszania
    informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
    14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, znajdują się na stronie Ministerstwa:
    https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/informacja-o-obowiazywaniu-w-ministerstwie-aktywowpanstwowych-
    wewnetrznej-procedury-zglaszania-informacji-o-naruszeniach-prawa-i-podejmowania-dzialannastepczych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie analizy i modelowania procesów biznesowych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami (np. Prince2).
  • Znajomość standardów BPMN.
  • Znajomość aktualnych trendów rozwoju technologii cyfrowych.
  • Umiejętność identyfikacji regulacji prawnych odnoszących się do przebiegu procesów biznesowych w organizacji.
  • Umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji.
  • Umiejętności i kompetencje: analityczne myślenie, praca w zespole, praca pod presją czasu, komunikatywność, kreatywność, dobra organizacja pracy, łatwość uczenia się nowych rzeczy, inicjatywa.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Aktywów Państwowych
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa
    Aplikacje można również przesyłać mailem na adres: rekrutacja@map.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 148586, za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej MAP:
    Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-20

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

    Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

    Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...