eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw rekrutacji, rozwoju zawodowego oraz obsługi kadrowej w Biurze Dyrektora Generalnego

00-869 Warszawa ul. Towarowa 25a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z naborami pracowników dla potrzeb realizacji inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, w ramach przedsięwzięcia realizowanego przez Urząd
  • koordynuje i realizuje szkolenia oraz inne działania rozwojowe pracowników zaangażowanych w realizację inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, na podstawie zapotrzebowań zgłaszanych przez komórki organizacyjne, z uwzględnieniem IPRZ pracowników
  • monitoruje proces sporządzania opisów stanowisk pracy, w tym weryfikuje projekty opisów stanowisk pracy, dla stanowisk zaangażowanych w realizację inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, w ramach przedsięwzięcia realizowanego przez Urząd
  • prowadzi sprawy związane z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy, w tym sprawy z zakresu dyscypliny czasu pracy oraz ocen osób zaangażowanych w realizację inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, w ramach przedsięwzięcia realizowanego przez Urząd
  • realizuje zadania związane z ustaleniem uprawnień pracowniczych m.in.: nagród jubileuszowych, dodatku za wieloletnią pracę, odpraw, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, urlopu wypoczynkowego, macierzyńskiego, rodzicielskiego, wychowawczego i innych dla osób zaangażowanych w realizację inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, w ramach przedsięwzięcia realizowanego przez Urząd
  • sporządza sprawozdania, przygotowuje raporty i analizy w obszarze dotyczącym m.in. przebiegu zatrudnienia pracowników, w szczególności zaangażowanych w realizację inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, w ramach przedsięwzięcia realizowanego przez Urząd
  • uczestniczy w przygotowywaniu i opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, procedur, wytycznych, oraz zasad postępowania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • zakłada, prowadzi i przekazuje do archiwum zakładowego akta spraw z obszaru obsługi pracowników, w szczególności dot. osób zaangażowanych w realizację inwestycji G1.1.4 Wsparcie instytucji realizujących reformy i inwestycje REPowerEU KPO, w ramach przedsięwzięcia realizowanego przez Urząd


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt przy ul. Towarowej 25a jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w komórce kadrowej w administracji publicznej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Bardzo dobra znajomość ustawy – Kodeks pracy
  • Bardzo dobra znajomość rozporządzenia dotyczącego szkoleń w służbie cywilnej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • Znajomość zasad sprawozdawczości dotyczącej obszaru związanego z zatrudnieniem
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy z trudnym klientem
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Excel
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zasad realizacji projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy/zaświadczenia o zatrudnieniu/referencje/zakresy obowiązków/opisy stanowisk pracy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Regulacji Energetyki
    Biuro Dyrektora Generalnego – Wydział Kadr i Szkoleń
    ul. Towarowa 25a
    00-869 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-12

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...

    Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

    Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

    Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

    O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.