Kto szuka:
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
147637
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne
Zakres zadań
- Koordynuje i realizuje organizacyjno-techniczną obsługę prac KRMC w zakresie wyznaczonych projektów dotyczącą przeprowadzenia analizy zasadności ich skierowania, analizy formalnej przekazanych dokumentów, prowadzenia procesu ich uzgadniania, przygotowania materiałów na posiedzenia KRMC oraz dokumentów i protokołów ustaleń z prac KRMC
- Wspiera koordynację i realizuje merytoryczną obsługę prac KRMC, w tym: monitoruje portfel projektów informatycznych KRMC oraz w zakresie wyznaczonych projektów: udziela eksperckiego wsparcia interesariuszom projektów informatycznych w zakresie przygotowywania dokumentacji oraz opiniowania założeń, postępów i efektów projektów informatycznych w ramach prac KRMC oraz identyfikuje zagrożenia dla osiągniecia ich celów, sporządza analizy portfela, m.in. dotyczące realizacji strategicznych kierunków rozwoju w obszarze informatyzacji, przygotowuje projekty uchwał KRMC i decyzji Przewodniczącego KRMC, przygotowuje i udostępniania materiały związane z funkcjonowaniem KRMC w odpowiedzi na zapytania zewnętrzne i wewnętrzne
- Wspiera koordynację i realizuje merytoryczną obsługę Ministra Cyfryzacji w ramach prac KRMC związanych z portfelem projektów informatycznych KRMC, w tym w zakresie wyznaczonych projektów opracowuje stanowiska w procesie opiniowania ich założeń, postępów i efektów
- Koordynuje i realizuje działania w zakresie opracowania, rozwoju, utrzymania i administrowania wskazanych narzędzi informatycznych wspierających pracę KRMC
- Bierze udział w przygotowaniu propozycji aktów prawnych oraz ich zmian w zakresie zadań KRMC będących we właściwości Wydziału
- Bierze udział w analizowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu
- Koordynuje i realizuje współpracę ze Stałym Komitetem Rady Ministrów (SKRM) w ramach rządowego procesu legislacyjnego
- Prowadzi organizacyjno-techniczną obsługę prac wskazanych zespołów zadaniowych KRMC
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: metodyk zarządzania projektami, zasad funkcjonowania funduszy unijnych związanych z wdrażaniem i realizacją programów krajowych, zagadnień związanych z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zasad legislacji, zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie metodyk zarządzania projektami (posiadanie certyfikatu, np. PMP, PRINCE2)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość: zasad funkcjonowania funduszy unijnych związanych z wdrażaniem i realizacją programów regionalnych, procesu wytwarzania oraz metodyk wytwórczych wykorzystywanych w budowaniu systemów informatycznych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »