Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw ds. zakupów i ewidencji majątku w Wydziale Majątku i Wyposażeniaw Biurze Administracyjnym
00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań związanych z wyposażeniem stanowisk pracy w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych i procedur w tym zajmuje się rozeznaniem rynku, szacowaniem wartości i opisem przedmiotu zamówienia oraz wszystkimi elementami dotyczącymi umowy i jej realizacji włącznie z obsługą finansową oraz dochodzeniem praw gwarancji;
- Zajmuje się kompleksowym ewidencjonowaniem i gospodarowaniem składnikami majątku w tym prowadzi ewidencję środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozlicza karty obiegowe, dokonuje cyklicznego przeglądu majątku oraz bierze udział w procesie sprzedaży/ /oddania w najem lub dzierżawę oraz nieodpłatnego przekazania majątku;
- Uczestniczy w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu okresowych inwentaryzacji składników majątkowych;
- Przygotowuje dane dotyczące składników majątkowych w zakresie ubezpieczenia majątku ruchomego Ministerstwa oraz abonamentu RTV w tym zajmuje się aktualizacją i analizą danych oraz bierze udział w powadzeniu spraw związanych z wyrządzeniem szkody mieniu i w zakresie rejestrowania i wyrejestrowywania odbiorników RTV;
- Analizuje dokumentację oraz przygotowuje projekty odpowiedzi w ramach kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie właściwości Wydziału;
- Zajmuje się obsługą korespondencji i dokumentacji w tym opiniuje projekty aktów prawnych, sporządza projekty pism/odpowiedzi i innych dokumentów na potrzeby dyrekcji i kierownictwa Ministerstwa oraz zajmuje się aktami normatywnymi
Warunki pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Zagrożenie korupcją
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zglos-naruszenie-prawa
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod 222******, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40.
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych i/lub ewidencji majątku
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów o zasadach zarządzania mieniem państwowym;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość przepisów związanych z inwentaryzacją;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych;
- Znajomość zasad rachunkowości;
- Umiejętność obsługi MS Excel;
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, rzetelność;
- Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-17
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 22 BA
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »