Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
146757
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Tworzy kampanie promujące programy rządowe oraz nowe rozwiązania prawne wprowadzane przez rząd.
- Przygotowuje strategie komunikacji promocji programów rządowych.
- Planuje budżety i media plany kampanii marketingowych.
- Śledzi w mediach krajowych i zagranicznych najnowsze trendy, badania, dobre praktyki z zakresu promocji i marketingu, w Polsce i na świecie.
- Opracowuje materiały promocyjne (w tym redaguje teksty).
- Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji działań promocyjnych w ramach kampanii promujących programy rządowe oraz działania rządu.
- Współpracuje przy produkcji filmów promocyjnych z Zespołem Obsługi Audiowizualnej.
- Współpracuje z zespołem Centrum Informacyjnego Rządu w zakresie promocji programów rządowych oraz działań rządu i Prezesa Rady Ministrów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu, lub dziennikarstwa, lub social media, lub promocji, lub PR
- Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; procesu legislacyjnego; przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; zasad komunikacji społecznej i działania mediów; specyfiki nowoczesnych narzędzi promocji i marketingu; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Umiejętności tworzenia i wdrażania strategii komunikacji i media planów, zarządzania kampaniami reklamowymi w systemie reklamowym META lub Google Ads.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »