Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
146443
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Koordynuje realizację zadań Ministra do Spraw Unii Europejskiej wynikających z członkostwa Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (w tym zapewnia doradcze wsparcie merytoryczne Ministrowi do Spraw Unii Europejskiej w kluczowych sprawach związanych z polityką europejską oraz prowadzi przygotowania programowe, merytoryczne i organizacyjne w zakresie obsługi wizyt i spotkań oraz rozmów telefonicznych i wideokonferencji).
- Koordynuje terminowe i merytoryczne przygotowania przez właściwe komórki organizacyjne Kancelarii materiałów i tez dla Ministra do Spraw Unii Europejskiej oraz dba o zgodność ich wykonania z zasadami ustalonymi w odrębnym trybie.
- Analizuje działalność instytucji europejskich i koordynuje współpracę z tymi instytucjami w zakresie działalności Ministra do Spraw Unii Europejskiej.
- Wykonuje inne zadania powierzone przez Ministra do Spraw Unii Europejskiej, Dyrektora, Zastępcę Dyrektora lub innych upoważnionych przez nich pracowników Biura.
- Prowadzi sprawy związane z obsługą organizacyjną podróży służbowych Ministra do Spraw Unii Europejskiej oraz monitoruje koordynację przygotowań organizacyjnych podróży osób towarzyszących w wyjazdach.
- Realizuje zadania z zakresu zarządzania informacją w Wydziale oraz przygotowuje i aktualizuje informacje zawarte na stronie internetowej oraz intranetowej Kancelarii w zakresie właściwości Wydziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania Unii Europejskiej; założeń i celów polskiej polityki europejskiej; procesu integracji europejskiej, szczególnie procesu decyzyjnego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zasad protokołu dyplomatycznego
- Znajomość języka roboczego UE, innego niż język angielski, na poziomie odpowiadającym B1
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »