eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw obsługi finansowo-księgowej i ewidencji syntetycznej majątku w Wydziale Finansowo-Księgowym, Departament Finansowy

01-231 Warszawa ul. Płocka 11/13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową. Weryfikuje pod kątem formalno-rachunkowym dowody księgowe, przeprowadza kontrolę zaangażowania oraz zgodności z planem finansowym w danym roku budżetowym. Dekretuje i ewidencjonuje dokumenty z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa. Wystawia dowody księgowe i polecenia zapłaty oraz prowadzi rozliczenia.Importuje dane z systemu bankowości elektronicznej, dokonuje poleceń przelewów. Prowadzi obsługę i ewidencję finansową księgową funduszy celowych oraz projektów współfinansowanych ze środków europejskich.
  • Prowadzi ewidencję syntetyczną majątku Biura Rzecznika Praw Pacjenta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i zadań budżetowych. Prowadzi okresowe uzgodnienia ilościowo-wartościowe: stanów księgowych z ewidencją inwentarzową środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, stanów księgowych materiałów w magazynie z ewidencją magazynową, sald ewidencji syntetycznej z analityczną, umorzeń środków trwałych.
  • Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych. Weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje informacje finansowe, bierze udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych dotyczących funduszy celowych (Rb-33 i Rb-40) oraz sporządza sprawozdania dotyczące projektów unijnych (Rb-28 UE i Rb-28 Programy).
  • Dokonuje terminowych płatności w systemie NBE-NBP i BGK24 oraz terminowo ewidencjonuje dowody księgowe, zgodnie z posiadanymi źródłami finansowania. Prowadzi obsługę finansowo-księgową w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR).
  • Rozlicza delegacje krajowe i zagraniczne oraz proceduje faktury lub rachunki do zapłaty.
  • Ewidencjonuje wydatki w układzie zadaniowym oraz rozlicza wynagrodzenia osobowe i bezosobowe na potrzeby ewidencji wydatków w układzie zadaniowym.
  • Prowadzi obsługę bankową Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz pełni funkcję administratora aplikacji systemów informatycznych bankowych.
  • Prowadzi oraz archiwizuje sprawy w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW.


Warunki pracy


  • Zagrożenie korupcją

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Liczy się data nadania aplikacji.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

  • Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@rpp.gov.pl

  • Zachęcamy do zapoznania się z filmem prezentującym nasz urząd: https://www.gov.pl/web/rpp/rzecznik-praw-pacjenta-film-na-100-lecie-sluzby-cywilnej

  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie nr 28/2024 Rzecznika Praw Pacjenta z dnia 17 września 2024 r. w sprawie ustalenia i wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.
    https://www.gov.pl/web/rpp/sygnalisci



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu finansów publicznych lub
rachunkowości,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w obszarze finansów publicznych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  • Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,
  • Znajomość przepisów ustawy o statystyce publicznej,
  • Znajomość przepisów ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
  • Umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook) oraz sieci Internet,
  • Umiejętność obsługi programu finansowo księgowego,
  • Umiejętność prowadzenia spraw w elektronicznym systemie obsługi dokumentacji klasy EZD,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Rzetelność,
  • Umiejętność współpracy,
  • Umiejętność myślenia analitycznego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programu finansowo-księgowego PROGMAN,
  • Znajomość obsługi Informatycznego Systemu Budżetu Państwa (TREZOR).
  • Znajomość obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBE-NBP, BGK24),
  • Znajomość obsługi elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    ul. Płocka 11/13
    01-231 Warszawa
    elektronicznie poprzez ePUAP lub mailowo na adres: rekrutacja@rpp.gov.pl

    W przypadku składania aplikacji elektronicznie, uprzejmie prosimy o składanie dokumentów w formie jednego pliku.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-18

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

    Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

    Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...