Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw obsługi finansowo-księgowej i ewidencji syntetycznej majątku w Wydziale Finansowo-Księgowym, Departament Finansowy
01-231 Warszawa ul. Płocka 11/13
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową. Weryfikuje pod kątem formalno-rachunkowym dowody księgowe, przeprowadza kontrolę zaangażowania oraz zgodności z planem finansowym w danym roku budżetowym. Dekretuje i ewidencjonuje dokumenty z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa. Wystawia dowody księgowe i polecenia zapłaty oraz prowadzi rozliczenia.Importuje dane z systemu bankowości elektronicznej, dokonuje poleceń przelewów. Prowadzi obsługę i ewidencję finansową księgową funduszy celowych oraz projektów współfinansowanych ze środków europejskich.
- Prowadzi ewidencję syntetyczną majątku Biura Rzecznika Praw Pacjenta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i zadań budżetowych. Prowadzi okresowe uzgodnienia ilościowo-wartościowe: stanów księgowych z ewidencją inwentarzową środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, stanów księgowych materiałów w magazynie z ewidencją magazynową, sald ewidencji syntetycznej z analityczną, umorzeń środków trwałych.
- Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych. Weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje informacje finansowe, bierze udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych dotyczących funduszy celowych (Rb-33 i Rb-40) oraz sporządza sprawozdania dotyczące projektów unijnych (Rb-28 UE i Rb-28 Programy).
- Dokonuje terminowych płatności w systemie NBE-NBP i BGK24 oraz terminowo ewidencjonuje dowody księgowe, zgodnie z posiadanymi źródłami finansowania. Prowadzi obsługę finansowo-księgową w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR).
- Rozlicza delegacje krajowe i zagraniczne oraz proceduje faktury lub rachunki do zapłaty.
- Ewidencjonuje wydatki w układzie zadaniowym oraz rozlicza wynagrodzenia osobowe i bezosobowe na potrzeby ewidencji wydatków w układzie zadaniowym.
- Prowadzi obsługę bankową Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz pełni funkcję administratora aplikacji systemów informatycznych bankowych.
- Prowadzi oraz archiwizuje sprawy w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW.
Warunki pracy
- Zagrożenie korupcją
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Liczy się data nadania aplikacji.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
- Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@rpp.gov.pl
- Zachęcamy do zapoznania się z filmem prezentującym nasz urząd: https://www.gov.pl/web/rpp/rzecznik-praw-pacjenta-film-na-100-lecie-sluzby-cywilnej
- Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie nr 28/2024 Rzecznika Praw Pacjenta z dnia 17 września 2024 r. w sprawie ustalenia i wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.
https://www.gov.pl/web/rpp/sygnalisci
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu finansów publicznych lub
rachunkowości,
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w obszarze finansów publicznych,
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,
- Znajomość przepisów ustawy o statystyce publicznej,
- Znajomość przepisów ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
- Znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
- Umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook) oraz sieci Internet,
- Umiejętność obsługi programu finansowo księgowego,
- Umiejętność prowadzenia spraw w elektronicznym systemie obsługi dokumentacji klasy EZD,
- Komunikatywność,
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Rzetelność,
- Umiejętność współpracy,
- Umiejętność myślenia analitycznego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość obsługi programu finansowo-księgowego PROGMAN,
- Znajomość obsługi Informatycznego Systemu Budżetu Państwa (TREZOR).
- Znajomość obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBE-NBP, BGK24),
- Znajomość obsługi elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW).
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
elektronicznie poprzez ePUAP lub mailowo na adres: rekrutacja@rpp.gov.pl
W przypadku składania aplikacji elektronicznie, uprzejmie prosimy o składanie dokumentów w formie jednego pliku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »