Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Obsługi Medialnej w Departamencie Komunikacji
00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje projekty pisemnych wypowiedzi członków kierownictwa, w tym artykułów, wywiadów i komunikatów medialnych także w języku angielskim;
- Przygotowuje, dla członków kierownictwa i pracowników Ministerstwa, elektroniczny przegląd mediów z wykorzystaniem zewnętrznego narzędzia do monitoringu mediów;
- Opracowuje sprostowania, wyjaśnienia, odpowiedzi i polemiki prasowe na podstawie materiałów przygotowywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa;
- Współpracuje ze służbami prasowymi innych ministerstw, urzędów centralnych, samorządowych, spółek Skarbu Państwa objętych nadzorem właścicielskim Ministra oraz organizacji współpracujących z Ministerstwem;
- Prowadzi bazę kontaktów z mediami centralnymi, regionalnymi, lokalnymi i branżowymi;
- Obsługuje ogólne profile Ministerstwa w mediach społecznościowych, w tym, uczestniczy w przygotowywaniu planów komunikacyjnych, publikuje materiały informacyjne oraz opracowuje i publikuje treści dotyczące członków kierownictwa również w języku angielskim;
- Przygotowuje raporty i analizy medialne na zlecenie kierownictwa Departamentu oraz Ministerstwa.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), praca pod presją czasu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: I p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze
wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami - Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej
- Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną
telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. - Informacja o obowiązywaniu w Ministerstwie Aktywów Państwowych wewnętrznej procedury zgłaszania
informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, znajdują się na stronie Ministerstwa:
https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/informacja-o-obowiazywaniu-w-ministerstwie-aktywowpanstwowych-
wewnetrznej-procedury-zglaszania-informacji-o-naruszeniach-prawa-i-podejmowania-dzialannastepczych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z obsługą medialną, działaniami marketingowymi lub współpracą z mediami
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C2
- Znajomość ustawy - Prawo prasowe
- Znajomość specyfiki pracy mediów
- Znajomość aktualnych zagadnień z zakresu działów administracji rządowej nadzorowanych przez Ministra Aktywów Państwowych
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętności: dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, analizy informacji, komunikatywność, terminowość, wysoka kultura osobista
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- [nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość programu Power Point
- Znajomość panelu administracyjnego gov.pl
- Znajomość programów graficznych, programów do montażu filmów video, technik fotografowania i obróbki zdjęć
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
- [Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »