eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Kontroli i Audytu

00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje, prowadzi oraz dokumentuje kontrole wykonania oraz kontrole weryfikacji w ramach realizacji inwestycji, za które Ministerstwo jest odpowiedzialne w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) z zastosowaniem Procedury: Planowanie i realizacja kontroli przez Departament Kontroli i Audytu oraz Procedury: Korzystanie z systemu Arachne, w celu realizacji zadań Ministra i zapewnienia zgodności z wewnętrznymi procedurami. Na każdym etapie prowadzenia i nadzorowania ww. kontroli (niezależnie od ich rodzaju i przedmiotu) obsługuje i wykorzystuje system Arachne.
  • Planuje, prowadzi oraz dokumentuje kontrole systemowe w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) w celu uzyskania zapewnienia, że powierzone funkcje Bankowi Gospodarstwa Krajowego (BGK), realizowane są zgodnie z zawartą umową oraz że system zarządzania i kontroli funkcjonuje prawidłowo, skutecznie, zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami. Na każdym etapie prowadzenia i nadzorowania ww. kontroli (niezależnie od ich rodzaju i przedmiotu) obsługuje i wykorzystuje system Arachne.
  • Uczestniczy w przygotowaniu Harmonogramu kontroli w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) na dany rok kalendarzowy na podstawie przeprowadzonej analizy ryzyka.
  • Zamieszcza w Centralnym Systemie Teleinformatycznym (CST2021) wyniki kontroli przeprowadzonych przez BGK, a także wyniki kontroli i audytów przeprowadzonych w BGK przez instytucje audytujące, tj. Komisję Europejską, OLAF (European Anti-Fraud Office – Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych), ETO (Europejski Trybunał Obrachunkowy), EPPO (Europejska Prokuratura) oraz inne właściwe organy krajowe, w zakresie realizacji inwestycji, za które Ministerstwo jest odpowiedzialne w ramach KPO dotyczących komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej), zgodnie z zasadami określonymi w Procedurze: Planowanie i realizacja kontroli w ramach KPO przez Departament Kontroli i Audytu.
  • Przygotowuje raporty o nieprawidłowościach ujawnionych w wyniku przeprowadzonych kontroli w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) oraz projekty pism i zawiadomień w związku z ujawnionymi w trakcie trwania czynności kontrolnych w zakresie ww. komponentu okolicznościami wskazującymi na popełnienie przestępstwa, wykroczenia, przestępstwa skarbowego, wykroczenia skarbowego lub naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
  • Bierze udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych/umów i innych dokumentów dotyczących KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) oraz opracowuje regulacje wewnętrzne i dokonuje przeglądu obowiązujących regulacji odnośnie do ww. komponentu.
  • Udostępnia instytucjom audytującym realizację inwestycji, za które Ministerstwo jest odpowiedzialne w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej), tj. Komisji Europejskiej, OLAF (European Anti-Fraud Office – Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych), ETO (Europejski Trybunał Obrachunkowy), EPPO (Europejska Prokuratura) oraz innym właściwym organom krajowym, informacje wymagane w art. 22 ust. 2 lit. d i e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności do celów prowadzonych audytów i kontroli.
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca przy komputerze.

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Zagrożenie korupcją.

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych
    urzędach.

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Praca pod presją czasu.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,

  • miejsce pracy: III p,

  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
    niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze
    wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami

  • Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.

  • Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną
    telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.

  • Informacja o obowiązywaniu w Ministerstwie Aktywów Państwowych wewnętrznej procedury zgłaszania
    informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
    14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, znajdują się na stronie Ministerstwa:
    https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/informacja-o-obowiazywaniu-w-ministerstwie-aktywowpanstwowych-
    wewnetrznej-procedury-zglaszania-informacji-o-naruszeniach-prawa-i-podejmowania-dzialannastepczych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli
lub realizacją zadań dotyczących KPO lub funduszy europejskich/programów UE

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość zasad funkcjonowania UE.
  • Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych.
  • Znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.
  • Znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, 1301/2013, 1300/2013, 2021/1060, 2021/1058, 2021/241,651/2014.
  • Znajomość zagadnień z zakresu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych/danych osobowych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Umiejętność sporządzania dokumentów przedkontrolnych i pokontrolnych, w tym formułowania wniosków pokontrolnych.
  • Umiejętność redagowania zrozumiałych i konkretnych pism.
  • Umiejętności: obiektywnej oceny analizowanych faktów oraz rzetelnego dokumentowania ustaleń, analitycznego i logicznego myślenia, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy, podejmowania decyzji i przewidywania ich skutków, kreatywność, komunikatywność, rzetelność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie pomocy publicznej, kontroli projektów inwestycyjnych, ewidencji finansowo-księgowej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie C1.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Aktywów Państwowych
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 145218".

    Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
    Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy metrolog Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy oficer portu

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-23

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

    Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

    Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

    Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

    W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.