Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw koordynacji zespołu ds. danych w Wydziale Realizacji Projektu, Departament Informacji o Nieruchomościach
00-926 Warszawa ul. Żurawia 6/12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Planuje i organizuje prace w zakresie weryfikacji jakości danych wytworzonych w Projekcie, w tym tworzy, monitoruje i aktualizuje harmonogramy prac.
- Koordynuje prace i współpracę z wykonawcami w celu terminowej i zgodnej z harmonogramem realizacji prac w Projekcie.
- Bierze udział w przygotowywaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z realizacją Projektu.
- Nadzoruje proces weryfikacji jakości danych wytworzonych w Projekcie oraz odbiory prac od wykonawców w zakresie dotyczącym danych.
- Bierze udział w pracach komisji przetargowych oraz w odbiorach zrealizowanych zamówień w ramach Projektu.
- Sporządza i przedkłada do akceptacji Kierownika Projektu raporty z realizacji zadań.
- Realizuje inne zadania wskazane przez Kierownika Projektu w zakresie wynikającym z realizowanego Projektu.
- Przygotowuje i prowadzi ewidencję technicznej i merytorycznej dokumentacji projektowej, w tym również związanej z zarządzaniem ryzykiem, konfiguracją i komunikacją w Projekcie.
Warunki pracy
- na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,
- wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,
- przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,
- pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
- w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,
- jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braille'a,
- winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym - do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu geodezji
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w wykonawstwie geodezyjnym lub współpraca z ośrodkami powiatowymi lub specjalista GIS lub inne doświadczenie w pracy z danymi geodezyjnymi
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość danych prowadzonych przez powiatowe ośrodki geodezyjne i kartograficzne
- Znajomość metodyk zarządzania projektami (Prince2, Agile itp.)
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym również MS Project
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu zarządzania projektowego
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa
lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »