Kto szuka:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
145059
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Praca pod presją czasu
- Praca wymagająca ciągłej koncentracji, istnieje duże prawdopodobieństwo pomyłki
Zakres zadań
- Obsługuje pod kątem finansowo-księgowym wydatki UKE, w tym sprawdza dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym oraz prowadzi ewidencję księgową w programie finansowo-księgowym i kontroluje terminowość realizowanych zobowiązań
- Weryfikuje prawidłowość dokonywanych zapisów księgowych w programie finansowo-księgowym, uzgadnia ewidencję analityczną z ewidencją syntetyczną, rozlicza i zamyka konta, inwentaryzuje salda aktywów
- Prowadzi obsługę rachunków bankowych Urzędu, w tym przygotowuje i wykonuje operacje na rachunku bankowym oraz księguje wyciągi bankowe w systemie finansowo-księgowym
- Rozlicza krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe pracowników Urzędu
- Prowadzi ewidencję księgową dotyczącą przyjęcia lub likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, prowadzi miesięczne uzgodnienia księgi głównej z ewidencją środków trwałych
- Przygotowuje dane do sporządzenia sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych Urzędu
- Prowadzi obsługę finansową zadań w zakresie zamówień publicznych
- Przygotowuje informacje i wyjaśnienia dot. wydatków Urzędu podczas kontroli i audytów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi finansowo-księgowej
- Znajomość przepisów ustawy: o finansach publicznych; o rachunkowości wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw, w zakresie dotyczącym państwowych jednostek budżetowych
- Umiejętność: interpretacji przepisów prawa; wyciągania wniosków poprzez analizowanie i interpretowanie danych pochodzących z różnych źródeł informacji
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »