Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Zespole Komunikacji i Promocji w Departamencie Programów Pomocowych
00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje kampanie/działania/projekty informacyjne/ promocyjne/ edukacyjne w tym działania komunikacyjne, wybiera kanały i narzędzia komunikacji oraz monitoruje przebieg kampanii/projektów, analizuje i wybiera grupy docelowe;
- Definiuje cele, określa komunikaty oraz docelowe efekty działań, sprawuje nadzór nad wykonawcami i analizuje efektywność kampanii/projektów oraz prowadzi redakcyjno-merytorycznie serwisy internetowe/profile społecznościowe;
- Prowadzi międzynarodową współpracę dwustronną i wielostronną Ministerstwa w toku realizacji zadań informacyjno-promocyjnych w tym współpracuje z ekspertami krajowymi i zagranicznymi oraz wymienia informacje z partnerami międzynarodowymi;
- Bierze udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postepowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w tym nadzoruje wykonania umowy, opracowuje projekt umowy, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, przeprowadza odbiór przedmiotu umowy i rozeznanie rynku;
- Organizuje spotkania i wydarzenia krajowe/międzynarodowe Ministerstwa, a w szczególności przygotowuje merytorycznie spotkania i wydarzenia oraz tworzy harmonogramy spotkań i wydarzeń, zapewnia przestrzeganie zasad protokołu dyplomatycznego i przygotowuje/ uzgadnia dokumenty podsumowujące;
- Zapewnia/obsługuje udział prelegentów/ekspertów zewnętrznych oraz zapewnia obsługę logistyczną spotkań i wydarzeń oraz prowadzi i/lub bierze udział w spotkaniach i wydarzeniach;
- Upowszechnia informacje w zakresie programów pomocowych zarządzanych przez departament, w szczególności udziela odpowiedzi na pytania dziennikarzy, przygotowuje materiały pomocnicze dla Kierownictwa na potrzeby wystąpień medialnych oraz projekty wypowiedzi Kierownictwa resortu;
- Przygotowuje polemiki i sprostowania oraz materiały informacyjne i tezowe na potrzeby innych resortów.
Warunki pracy
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 78 05, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze public relations i/lub tworzenia treści informacyjnych i promocyjnych w obszarze projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i/lub funduszy norweskich/EOG
pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność planowania i realizacji kampanii promocyjnych oraz znajomość techniki public relations;
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, kreatywność
- Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 87 DPT
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »