eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Ruchu Drogowego i Kierujących Pojazdami, Departament Transportu Drogowego

00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje proces legislacyjny w zakresie zasad ruchu pieszych i pojazdów, bezpieczeństwa ruchu drogowego, ruchu pojazdów zautomatyzowanych i autonomicznych, zasad zachowania na drodze, praw i obowiązków uczestników ruchu drogowego, doskonalenia techniki jazdy oraz kursów dokształcających w zakresie zagrożeń w ruchu drogowym, w tym: opracowuje projekty przepisów aktów prawnych lub ich części inicjowanych poza resortem; opracowuje projekty aktów prawnych lub ich części inicjowanych przez resort; opiniuje projekty aktów prawnych lub ich części inicjowanych poza resortem; opiniuje projekty aktów prawnych lub ich części inicjowanych przez resort; uzgadnia i konsultuje projekty aktów prawnych z właściwymi komórkami resortu, organami, innymi resortami i podmiotami; reprezentuje departament w pracach nad projektami aktów prawnych;
  • Uczestniczy w pracach zespołów, komitetów komisji, grup roboczych i innych jednostek krajowych oraz międzynarodowych zajmujących się problematyką z obszaru zasad ruchu pieszych i pojazdów; przygotowuje propozycje materiałów i informacji na posiedzenia Rady Ministrów i jej Komitetów, stanowisk Rządu do projektów ustaw oraz projektów instrukcji dla przedstawicieli w strukturach UE w zakresie ruchu drogowego;
  • Prowadzi postępowania administracyjne i poza administracyjne, a w szczególności: analizuje składane skargi i wnioski; przekazuje skargi/wnioski do rozpatrzenia do właściwej instytucji; opracowuje projekty dokumentów w postępowaniu administracyjnym; opiniuje projekty dokumentów w postępowaniu administracyjnym; przygotowuje materiały będące informacją publiczną;
  • Dokonuje analizy przepisów w zakresie zasad ruchu pieszych i pojazdów, bezpieczeństwa ruchu drogowego, ruchu pojazdów zautomatyzowanych i autonomicznych, zasad zachowania na drodze, praw i obowiązków uczestników ruchu drogowego, doskonalenia techniki jazdy oraz kursów dokształcających w zakresie zagrożeń w ruchu drogowym;
  • Prowadzi sprawy związane z nadzorem Ministra Infrastruktury nad Komisją Egzaminacyjną dla kandydatów na instruktorów techniki jazdy oraz instruktorów techniki jazdy.


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:


- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe


Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)


Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.


Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.


UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.


Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w dziedzinie transportu drogowego lub legislacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Podstawowa wiedza z zakresu przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, rozporządzeń wykonawczych oraz wiedzy w obszarach powiązanych z zastosowaniem prawa o ruchu drogowym
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz zasad funkcjonowania polskiej administracji
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks wykroczeń oraz ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia
  • Ogólna znajomość problematyki Unii Europejskiej oraz procedur legislacyjnych UE
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DTD-121/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-09-23

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

    Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...

    9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

    Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...