eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Główny specjalista

Kto szuka:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Stanowisko:

Główny specjalista

Numer referencyjny:

139553

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z nietypowynymi godzinami pracy (w tym dyżury),permanentną obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

Zakres zadań

  • Rozpatruje skargi, wnioski, oraz inne wystąpienia obywatelskie (w tym w języku angielskim) w pełnym zakresie problemowym.
  • Przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji i listów.
  • Prowadzi rozmowy telefoniczne w celu zapewnienia funkcjonowania infolinii KPRM „Informacja dla Obywatela”.
  • Prowadzi we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi rejestr skarg i wniosków.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w zakresie obsługi prawnej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • Wiedza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o petycjach, o działach administracji rządowej oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Inspektor weterynaryjny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-07-02

do końca oferty: 25 dni

pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady