Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Rozwoju Usług Informatycznych, Biuro Zarządzania Kryzysowego
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Uczestniczy w procesie udzielania zamówień i zakupów Biura Zarządzania Kryzysowego w zakresie dostaw i usług informatycznych, w tym: realizuje proces szacowania wartości zamówienia; przygotowuje dokumentację zakupową w oparciu o obowiązujące przepisy wewnętrzne oraz inne regulacje dot. projektów współfinansowanych z budżetu środków europejskich lub krajowych, w szczególności opracowuje i uzgadnia wnioski zakupowe, projekty umów oraz inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; przygotowuje merytoryczne dokumenty, niezbędne do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, obowiązujące przepisy wewnętrzne oraz inne regulacje dot. projektów współfinansowanych z budżetu środków europejskich lub krajowych, jak np. opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy; uczestniczy w pracach komisji przetargowych w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych; monitoruje proces akceptacji dokumentacji przetargowej i proces wyboru wykonawcy, zawarcia umowy;
- Nadzoruje wykonanie umów zawartych przez Ministerstwo na dostawy i usługi informatyczne, w tym uczestniczy w odbiorach przedmiotu zamówienia, testach akceptacyjnych, monitoruje rozliczenie płatności, uczestniczy w rozliczaniu faktur oraz ich kontroli merytorycznej, w tym: weryfikuje zgodność realizacji zamówienia z umową/ zleceniem, weryfikuje dokumenty składane przez wykonawców; kontroluje prawidłowość wystawionych faktur pod kątem zgodności z umową i protokołem; przygotowuje opisy merytoryczne faktur w zakresie spraw informatycznych;
- Zarządza podpisami elektronicznymi pracowników Ministerstwa, w tym: koordynuje proces zamawiania, wydawania, unieważniania podpisów elektronicznych; prowadzi ewidencję posiadanych podpisów elektronicznych;
- Prowadzi bieżące sprawy wydziału, w tym: udziela odpowiedzi na pisma oraz przygotowuje projekty pism w prowadzonych sprawach; koordynuje proces uzgadniania spraw przekazywanych do uzgodnień przez Pion IT; gromadzi, przechowuje i archiwizuje dokumentacje spraw; współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie określenia potrzeb informatycznych; wykonuje inne zadania w związku z zajmowanym stanowiskiem, zgodnie z poleceniem przełożonego;
- Prowadzi rejestry będące we właściwości wydziału, w szczególności dotyczące zrealizowanych i planowanych do realizacji zadań zakupowych, posiadanych licencji/subskrypcji oraz sprzętu;
- Realizuje zadania związane ze sprawozdawczością w zakresie zakupów na dostawy i usługi informatyczne Ministerstwa oraz jednostek podległych i nadzorowanych.
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- zagrożenie korupcją
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)
Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.
UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w przygotowywaniu dokumentacji zakupowej na dostawy i usługi informatyczne, w tym postępowań na podstawie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Podstawowa znajomość sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BZK-81/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »