Kto szuka:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
139251
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
- konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Zakres zadań
- Nalicza wynagrodzenia, zasiłki, odprawy, nagrody, dodatki, ekwiwalenty, świadczenia rzeczowe i sporządza listy płac dla obsługiwanych pracowników.
- Nalicza składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i na fundusz pracy, sporządza i przekazuje deklaracje i korekty deklaracji do ZUS dla obsługiwanych pracowników.
- Nalicza zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządza deklaracje PIT-11 dla obsługiwanych pracowników.
- Sporządza formularze realizacji oraz przelewy bankowe w zakresie przekazania obsługiwanych wynagrodzeń, składek, zaliczek i innych potrąceń od wynagrodzeń.
- Dokonuje wszelkich potrąceń z obsługiwanych wynagrodzeń, w tym z tytułu PPK, obsługuje portal PPK, sporządza przelewy z PPK.
- Sporządza sprawozdania, zestawienia i raporty dotyczące obsługiwanych wynagrodzeń.
- Sporządza informacje o wysokości wynagrodzenia na żądanie obsługiwanych pracowników (dla banków i innych instytucji).
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów
- Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
- Znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skuteczna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z obsługi programu PŁATNIK lub kadrowo-płacowego lub bankowości elektronicznej lub z zakresu ubezpieczeń społecznych lub podatku dochodowego od osób fizycznych lub prawa pracy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »