PracaOferty pracy WarszawaEkspert ds. e-Commerce

Kto szuka:

Talent Flow Sp. z o.o.

Stanowisko:

Ekspert ds. e-Commerce

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Nasz klient to mała, sprawnie działająca firmą szkoleniowo-doradcza działającą w obszarze Zarządzania Projektami. Mają zaplanowaną strategię, wiedzą, co działa, posiadają bazę treści, systemy i procedury. My wspieramy naszego Klienta w poszukiwaniu kogoś, kto będzie nad nimi czuwać z zaangażowaniem i zdrowym rozsądkiem. To nie jest miejsce na eksperymenty od pierwszego dnia – szukamy osoby, która zacznie od egzekucji, a dopiero potem dołoży swoją kreatywność.

Jeśli powyższy opis brzmi interesująco zachęcamy do zapoznania się szerzej z ofertą pracy na stanowisku Eksperta ds. e-Commerce specjalizującego się w sektorze B2B.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Opis zadań

  • Kampanie marketingowe – planowanie, egzekucja, monitoring (GetResponse lub podobny system).
  • Mailingi & newslettery – pisanie, segmentacja, automatyzacje, praca na listach, prowadzenie lejków.
  • Content i copywriting – tworzenie treści do sociali, mailingów, strony, produktów.
  • Social Media (LinkedIn + YouTube) – publikacja, podstawowy montaż, miniatury, prowadzenie kanałów.
  • Strona + e-commerce (Wordpress/Woocommerce) – aktualizacja treści, tworzenie landingów, opisy produktów, pilnowanie sklepu.
  • Analityka i KPI – UTM-y, statystyki, wyciąganie wniosków.
  • Współpraca z SEO, reklamą, konsultantami technicznymi – koordynacja działań, nie wszystko robisz sam/a, ale odpowiadasz za całość.

Wymagania

  • Min. 2-3 lata doświadczenia w marketingu online w małej/średniej firmie.
  • Znajomość GetResponse / Asanę / Camtasię / StreamYard / WordPressa / Canvę – lub szybka umiejetność nauczenia się pracy z nimi.
  • Zrozumienie związku działań marketingowych ze sprzedażą
  • Miks samodzielności, odpowiedzialności i komunikatywności – czyli pracujesz tak, jakby to był Twój projekt.
  • Umiejętność komunikacji – zadawanie pytania, wyciąganie informacje z zespołu, obrona swojego zdanie i przyjmowanie feedbacku.

Oferta

  • Dużo autonomii – przejmiesz kawałek marketingowego świata i to Ty będziesz za niego odpowiedzialny/a.
  • Wsparcie merytoryczne – jesteśmy obecni, dzielimy się wiedzą i mamy przygotowane szkolenia i bazy materiałów.
  • Możliwość rozwoju – jeśli chcesz, z czasem możesz budować większe rzeczy: B2C, społeczność, działania międzynarodowe.
  • Pracę zdalną

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca



© Kasat Sp. z o.o.