PracaOferty pracy WarszawaDyrektor Sprzedaży Call Center z j. słoweńskim

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Dyrektor Sprzedaży Call Center z j. słoweńskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jako Dyrektor na co dzień zajmiesz się:
  • budowaniem, zarządzaniem i koordynacją pracy konsultantów, obsługujących klientów z Słowenii,
  • stałym supportowaniem umiejętności sprzedażowych członków teamu (meetingi motywacyjne, coachingi sprzedażowe),
  • planowaniem współpracy z trenerami sprzedaży,
  • prowadzeniem kontroli funkcjonalnych newralgicznych obszarów procesu sprzedaży,
  • tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Managerem Operacyjnym.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Idealnie wpasujesz się do naszego zespołu, jeżeli:
  • komunikujesz się płynnie po słoweńsku,
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na pozycji managerskiej w strukturze Call Center,
  • w swoim dotychczasowym dorobku zawodowym przynajmniej rok pracowałeś z klientem "na telefonie", dzięki czemu znasz od podszewki bolączki pracy agenta,
  • masz mocny background sprzedażowy a co za tym idzie wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • jesteś zmotywowany do samodzielnego działania w ramach określonych zasad i procedur,
  • jesteś gotowy na nowe wyzwania: nowa praca, ciekawy projekt i zespół czekają na Ciebie!

Firma oferuje:

Ty się angażujesz i w zamian otrzymujesz:
  • wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań,
  • pracę na pełen etat,
  • wynagrodzenie podstawowe + KPI,
  • wynagrodzenie w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności, opowiedz nam o
  • dofinansowanie do karty Multisport i Medicover,
  • pracę zdalną oraz cały sprzęt niezbędny do współpracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.