Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Dyrektor Projektu ds. wsparcia procesów zarządczych w strukturach terenowych Spółki
Numer referencyjny:
WZ/IBZ/70/09/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- nadzór nad opracowywaniem dokumentacji dotyczącej funkcjonowania jednostek terenowych Spółki oraz prowadzeniem ich analizy porównawczej,
- przygotowanie materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentów dotyczących obszaru działalności jednostek terenowych Spółki,
- wdrażanie funkcjonalnych mechanizmów poprawy efektywności zarządzania jednostkami terenowymi Spółki,
- wsparcie procesów zarządczych w strukturach terenowych Spółki.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe,
- 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z analizą struktur organizacyjnych z uwzględnieniem optymalizacji ich wykorzystania,
- wiedza zawodowa w zakresie wsparcia procesów zarządczych,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 14 000 - 18 000 zł brutto
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »