Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Dyrektor Projektu ds. transformacji IT
Numer referencyjny:
WZ/IIN/110/10/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- koordynowanie pracy zespołów projektowych oraz współpraca z innymi komórkami w zakresie realizacji projektów,
- monitorowanie i raportowanie przebiegu projektu i wyznaczonych zadań,
- zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych projektów,
- koordynacja i raportowanie kluczowych projektów Biura,
- opracowanie lub współudział w opracowaniu i uzgadnianiu dokumentacji przedprojektowej, projektowej i przetargowej,
- przygotowanie dokumentacji z przebiegu prac projektowych oraz rozliczenie projektu i przyjęcie systemu informatycznego do eksploatacji w Spółce,
- bieżąca współpraca z dostawcami usług informatycznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT oraz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: informatyka lub pokrewne
- wiedza zawodowa z zakresu IT i zarządzania projektami,
- znajomość obsługi programów IT: MS Office, MS Project, Jira,
- gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”, "NATO RESTRICTED" i "RESTREINT UE/EU RESTRICTED",
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
- proaktywność,
- dojrzałość menedżerska.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 16 000 - 23 500 zł brutto
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »