Kto szuka:
Najwyższa Izba Kontroli
Stanowisko:
Doradca prawny w Departamencie Strategii
Numer referencyjny:
2024/60/KST/6/1
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Wynikające z § 16-20 Zarządzenia Nr 11/2020 Prezesa NIK z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie szczegółowych zasad przygotowania kontroli, zadań kontrolerów oraz zasad sporządzania informacji o wynikach kontroli, w szczególności:
- wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
- ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
- sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
- opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
- analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
- przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK;
- uczestniczenie w opracowywaniu i opiniowaniu projektów dokumentacji wewnętrznej znajdującej się we właściwościach Departamentu, w tym projektów zarządzeń Prezesa NIK, tematyk i programów kontroli;
- informowanie dyrektora Departamentu o zmianach stanu prawnego w zakresie działania jednostki.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe administracyjne II stopnia;
- minimum 6 lat pracy zawodowej.
- wykształcenie wyższe prawnicze;
- co najmniej 5 lat pracy zawodowej na stanowiskach związanych z przeglądem i doskonaleniem procedur wewnętrznych oraz projektowaniem nowych procedur wewnętrznych;
- umiejętność obsługi prawniczych baz danych;
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1;
- znajomość zagadnień organizacji i funkcjonowania administracji publicznej;
- orientacja w bieżącej sytuacji społeczno-gospodarczej kraju;
- znajomość prawnych aspektów funkcjonowania NIK;
- profesjonalizm w realizacji powierzonych zadań oraz ukierunkowanie na interes publiczny;
- zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- umiejętność redagowania tekstów i syntetycznego wyrażania myśli w formie ustnej i pisemnej;
- dobra organizacja pracy własnej, także w warunkach stresu i pod presją czasu;
- umiejętność współpracy i budowania relacji;
- nastawienie na rozwój zawodowy;
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- gotowość do wykonywania zadań poza siedzibą NIK (w tym w ramach delegacji służbowych).
- doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli lub audytu lub zgodności (ang. compliance).
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- dostęp do szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka);
- dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
- składka PPK od pracodawcy w wysokości 4%.
- życiorys zawodowy (CV) w języku polskim;
- list motywacyjny w języku polskim;
- dyplom potwierdzający wykształcenie wyższe prawnicze.
- Etap I – wstępna selekcja złożonych ofert;
- Etap II – weryfikacja kwalifikacji i kompetencji wybranymi metodami testowymi;
- Etap III – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją. Narzędziami wspierającymi proces mogą być kwestionariusze osobowości zawodowej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »