Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Doradca Klienta z językiem duńskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Szkolenie rozpoczyna się 17 marca.
- Praca 5 dni w tygodniu, w zmianach 8,5-godzinnych (z godzinną przerwą), od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00, w weekendy 9:00-18:00.
- Przez pierwsze 6-9 miesięcy wymagana praca z biura w Warszawie, możliwość pracy hybrydowej po tym okresie w zależności od wyników.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych, pomoc w zakupie biletów.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Obsługa klientów przez rozmowy telefoniczne i czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegłość w języku duńskim (C1) i angielskim (B2).
- Skłonność do pomagania oraz umiejętność pracy zespołowej.
- Entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja i dokładność.
- Wysoka organizacja pracy.
- Dostępność do pracy z biura w Warszawie.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę dla największych, renomowanych linii lotniczych z Północnej Europy - SAS.
- Równe szanse dla wszystkich, niezależnie od wieku i płci.
- Płatne dwumiesięczne szkolenie z opcją "nauki przez działanie" oraz wsparciem "szkoleniowego kolegi".
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »