Kto szuka:
Unique People Sp. z o.o.
Stanowisko:
Doradca Klienta Infolinii Lotniczej z j.włoskim! - Warszawa
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoje zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.włoskim;
- Przekazywanie pasażerom informacji dotyczących rozkładu lotów;
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Wymagania:
- Znajomość j.włoskiego na poziomie B2 lub wyższym;
- Znajomość j.polskiego lub angielskiego na poziomie B2 (niezbędna do uczestnictwa we wdrożeniu);
- Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
- Dyspozycyjność minimum 100h miesięcznie w godzinach pracy projektu ( j.włoskim pracuje pn-pt 9.00 - 18.00);
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę + atrakcyjny system premiowy;
- Dwie wypłaty w miesiącu;
- Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
- Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu, karty rabatowej oraz owocowe czwartki.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »