Kto szuka:
PLAY (P4 Sp. z o.o.) z siedzibą w Warszawie 02-677 ul. Wynalazek 1
Stanowisko:
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Sprzedaż i rozwój oferty mobile oraz ICT.
- Negocjacje i budowanie relacji z klientami biznesowymi.
- Analiza potrzeb klientów i koordynacja dostarczania usług ICT.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
- Umiejętność negocjacji i nawiązywania relacji biznesowych.
- Proaktywność i inicjatywa w poszukiwaniu nowych możliwości.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę i system premiowy.
- Pracę hybrydową.
- Rozwój zawodowy: szkolenia, projekty, awanse.
- Pakiet benefitów: telefon, opieka medyczna, ubezpieczenie, benefity pracownicze.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »