Kto szuka:
HAYS
Stanowisko:
Digital System Support Engineer
Lokalizacja:
Warszawa
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Digital System Support Engineer
Warszawa
NR REF.: 1189887
Digital System Support Engineer
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Digital System Support Engineer/ Inżynier ds. wsparcia systemów digitalowych
Lokalizacja: Warszawa/Kraków – hybrydaRodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland) Start Date: Styczeń 2025
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla serwisów oraz aplikacji Online / Digital.
- Bieżące monitorowanie serwisów oraz aplikacji pod kątem poprawności ich działania.
- Wspieranie oraz koordynowanie procesu diagnozowania i rozwiązywania powstałych problemów, awarii i usterek w działaniu systemów oraz aplikacji, w razie potrzeby we współpracy z działami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi firmami (Vendorami).
- Współpraca z innymi działami w zakresie utrzymywania serwisów oraz aplikacji Online, w tym uzgadnianie i opracowywanie wymaganych procedur lub/i wniosków.
- Współpraca z dostawcami w zakresie dotyczącym utrzymania serwisów oraz aplikacji Online i/lub jej rozwoju.
- Realizacja i zarządzanie wnioskami, incydentami, zmianami oraz innymi zgłoszeniami serwisowymi.
- Wspieranie użytkowników w zakresie obsługiwania serwisów oraz aplikacji Online.
- Ścisłą współpraca z obszarami biznesowymi oraz BOK w zakresie wsparcia technologicznego utrzymywanych aplikacji Online.
- Wspieranie procesu wdrożeniowego, w szczególności wykonywanie części technologicznej wdrożenia. Automatyzowanie wdrożeń, monitorowanie wdrożeń oraz obsługa narzędzi wdrożeniowych (paneli operatorów np. Apple, Google, CTV).
- Zarządzanie kontami użytkowników narzędzi Online / Digital (w szczególności ich zakładanie, usuwanie, modyfikacja, monitoring).
- Zarządzanie i obsługa narzędzi / paneli operatorów (Apple, Google, P24, Samsung, etc)
- Uczestnictwo w tworzeniu bazy wiedzy.
- Uczestnictwo w tworzeniu CMDB.
- Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu aplikacji lub udzielanie wsparcia w trakcie takich szkoleń.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku informatycznym
- 3 lata w obszarze utrzymania oraz wsparcia systemów i aplikacji
- Znajomość systemów operacyjnych
- Znajomość baz danych Microsoft SQL, Oracle lub PostgreSQL
- Podstawowa znajomość programowania
- Znajomość narzędzi monitorujących
- Bardzo dobra znajomość narzędzi Atlassian (JIRA, Confluence)
- Bardzo dobra znajomość aplikacji ServiceNow
- Wiedza z zakresu projektowania, wdrażania oraz testowania aplikacji online’owych (www, mobile, ctv, etc.)
- Podstawowa znajomość narzędzi Jenkins, Kibana, Git oraz konsol operatorów Apple, Google, Firebase, etc.
- Znajomość języka angielskiego
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15/20 - minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online
- Oferta
- Witamy w projekcie!
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »