eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaDigital Marketing Coordinator

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Digital Marketing Coordinator

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Digital Marketing Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1189443

Wiesz, jak współpracować i rozliczać się z agencjami, potrafisz działać niezależnie i samodzielnie, potrafisz działać komercyjnie, a social media nie mają przed Tobą tajemnic? Jeśli Twoja odpowiedź to TAK, to ta oferta jest dla Ciebie!

Twoja następna firma
Naszym klientem jest firma, która świadczy kompleksowe usługi IT z zakresu budowy, zarządzania, utrzymania i serwisu infrastruktury IT, ale także jest producentem oprogramowania, który jest jednym z najczęściej wybieranym systemem klasy IT Service Management. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Coordinator.

Twoje następne stanowisko

Osoba na stanowisku Digital Marketing Coordinator będzie odpowiedzialna za:

  • Planowanie i prowadzenie działań z obszaru marketingu internetowego, które mają na celu promocję autorskiego oprogramowania.
  • Zarządzanie kampaniami online.
  • Analizę działań marketingowych i przygotowywanie raportów.
  • Opieka nad stronami WWW i ich bieżąca aktualizacja.
  • Planowanie i projektowanie kampanii e-mail marketingowych.
  • Organizacja webinarów.
  • Monitorowanie rynku, trendów rynkowych i działań konkurencji.
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje SEO, digital marketingowe).
  • Planowanie i tworzenie contentu.
  • Planowanie i realizację kampanii Google Ads, administracja kontami Google Analytics.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby, która:
  • Zdobyła doświadczenie na podobnym stanowisku (minimalnie 3 lata).
  • Ma doświadczenie w prowadzeniu profili i tworzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn Ads).
  • Zna narzędzia: Google Analytics, Google Ads, GetResponse, ClickMeeting, Google Tag Manager, SurferSEO, Senuto Woodpecker, HotJar, WordPress, Albacros.
  • Zna zagadnienia SEO.
  • Ma umiejętności analityczne, 
  • Jest samodzielna, kreatywna, wychodząca z inicjatywą, systematyczna, dbająca o szczegóły.
  • Preferowane osoby z wykształceniem w obszarze marketingu internetowego i ukończonym DIMAQ Professional.
  • Mile widziana podstawowa umiejętność obsługi programów do obróbki graficznej / wideo (Canva, Photoshop i inne)

Co zyskujesz?
Klient oferuje pracę w firmie rozpoznawalnej na rynku z silną pozycją, którą tworzą pasjonaci nowoczesnych technologi. Forma zatrudnienia w preferowanej formie przez Kandydata (umowa o pracę lub B2B). Ponadto klient oferuje dedykowany zestaw narzędzi do pracy, dofinansowanie szkoleń i kursów, prywatną opiekę medyczną, kart multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie i wsparcie zespołu w realizowanych zadaniach.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-23

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: HAYS

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Stawki ponad 40 proc. polskich freelancerów wzrosły w ciągu roku - wynika z danych Useme. W których branżach stawki wolnych strzelców wzrosły najbardziej w 2023 roku?

Artykuł podsumowuje Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm produkcyjnych - wiosna/lato 2024, bazujący na danych zebranych od lutego do kwietnia 2024 roku. W badaniu uczestniczyło 561 zakładów produkcyjnych. Dominujące branże to FMCG (21%) ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,3% wyższe r/r i wyniosło 8271,99 zł brutto.

O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...