eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaCzech / Slovak Customer Support Agent

Kto szuka:

BRAINROCKET POLAND

Stanowisko:

Czech / Slovak Customer Support Agent

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Are you fluent in Czech/Slovak and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw!

Your Responsibilities:
  • Communication with customers through online-chats, e-mails.
  • Maintain prompt and empathetic attitude towards customers.
  • Acknowledge and resolve customers’ complaints.
  • Knowing our products inside and out so you can answer the questions.
  • Ensure satisfaction of the customer and provide professional support for customers.

Wymagania stawiane pracownikowi:

What We’re Looking For:
  • Proficiency in both written and spoken Czech/Slovak and English.
  • Proactive attitude with a knack for customer support and sales.
  • Excellent communication and negotiation skills.
  • Strong attention to detail.
  • Previous experience in a support role is advantageous.

Firma oferuje:

On offer:
  • Working in dynamic European company.
  • Decent Remuneration.
  • Flexible work hours (shifts).
  • Ability of career and professional growth within the company.
  • Corporate events, team buildings.
  • International team.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-10

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: BRAINROCKET POLAND

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...

Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...