Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Customer Support Advisor for Scandinavian Airline
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Responsibilities:
- Handling incoming calls and inquiries via chat in one of Scandinavian language: Swedish/Norwegian/Danish/Finnish
- Provide exceptional customer service, ensuring customer satisfaction
- Resolving any issues related to reservations, returns or complaints
- Providing accurate and timely information regarding our services
- Collaborate with other team members to improve customer service
Requirements:
- Fluent Swedish/ Norwegian/ Danish/ Finnish and English (B2)
- Strong problem-solving skills and attention to detail
- Previous experience in customer service would be an asset
Offer:
- Employment based on an employment contract
- Attractive conditions of employment: 9500 - 11000 PLN gross per month, depending on language skills
- Hybrid work model in Warsaw
- Benefits: private medical care package, Medicover Sport card, team building events, life insurance
- Participation in ongoing training
- Opportunity to gain professional experience in an international organization
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »