Kto szuka:
MAOBI Group
Stanowisko:
Customer Success Manager
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- bez prowizji: 9000 - 12.500
- z prowizją: 15000 - 18500
- bez prowizji: 10000 - 14500
- z prowizją: 16000 - 20500
- Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming).
- Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
- Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta.
- Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi (proces dostarczenia kandydatów) w porozumieniu z Działem Rekrutacji.
- Raportowanie i analiza wyników działania.
- Monitorowanie trendów rynkowych i dostosowywanie strategii sprzedaży.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Zorientowanie na cel i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność zarządzania zespołem.
- Duch przedsiębiorczości i umiejętności sprzedażowe.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Firma oferuje:
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (decyzje pozostawiamy kandydatom).
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
- Samochód służbowy.
- Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
- Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
- Karta lunchowa Edenred.
- Niekorporacyjną atmosferę pracy.
- Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
- Pełne wdrożenie i potrzebne wsparcie, zarówno na początku jak i w trakcie współpracy (miesięczny onboarding).
- Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
- Spotkania integracyjne.
- Program rekomendacji pracowników.
- I wiele innych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »