Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Country Franchise Operations Manager
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.
Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.
Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.
MISJA:
· zapewnienie efektywnej administracji kadrowo-księgowej,
· wspieranie działań handlowych,
· realizacja inicjatyw strategicznych w celu optymalizacji wyników oraz wspieranie zrównoważonego rozwoju.
GŁÓWNE OBSZARY I ZADANIA
Administracja HR i relacje pracownicze:
· zapewnienie zgodności działania firmy z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami,
· opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie polityki organizacji,
· zarządzanie procesami kadrowymi, od rekrutacji do zakończenia umowy, zapewniając prawidłowe zarządzanie płacami oraz aktualność niezbędnych dokumentów i akt,
· doradztwo i wsparcie dla pracowników,
· zarządzanie ryzykiem.
Administracja księgowa i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami:
* zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług, zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami i wymaganiami,
* weryfikacja poprawności kodowania faktur i uzgadnianie różnic między kontami klientów a księgowością,
* wystawianie, wysyłanie i archiwizowanie faktur oraz weryfikacja wprowadzonych danych w systemie.
* kontrola i monitorowanie kosztów operacyjnych działalności.
Wsparcie operacji handlowych:
* wsparcie działań handlowych firmy oraz rozwijanie placówek w podległym terenie,
* analiza ilościowa i jakościowa szkół znajdujących się pod opieką (wyniki, raporty, działania), identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz inicjowanie niezbędnych procesów oraz działań w celu osiągnięcia efektów,
* koordynacja i zapewnienie realizacji działań handlowych oraz weryfikacja wdrożenia planu marketingowego.
* monitorowanie i kontrola placówek, zapewnienie wdrożenia pełnego modelu franczyzy,
* pomiar i analiza wydajności operacyjnej, raportów, wskaźników KPI w celu oceny wyników operacyjnych.
Zapewnienie zrównoważonego rozwoju:
* Monitorowanie i kontrola umów przez cały czas ich obowiązywania.
* Wsparcie operacji związanych z otwieraniem nowych placówek i rozszerzaniem działalności.
WYMAGANIA:
· wykształcenie wyższe,
· min. 2 doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, szczególnie operacyjnych przy wprowadzaniu modelu franczyzowego nowej marki na rynek polski,
· znajomość języków: polski jako język ojczysty, angielski - poziom min. B2,
· pakiet MS Office,
· doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą placówek,
· zorientowanie na wyniki,
· bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne,
· dostępność do podróży służbowych, głównie w Polsce.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search
· wykształcenie wyższe,
· min. 2 doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, szczególnie operacyjnych przy wprowadzaniu modelu franczyzowego nowej marki na rynek polski,
· znajomość języków: polski jako język ojczysty, angielski - poziom min. B2,
· pakiet MS Office,
· doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą placówek,
· zorientowanie na wyniki,
· bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne,
· dostępność do podróży służbowych, głównie w Polsce.
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »