eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaCountry Franchise Operations Manager

Kto szuka:

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Stanowisko:

Country Franchise Operations Manager

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.

Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.

Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.

MISJA:

· zapewnienie efektywnej administracji kadrowo-księgowej,

· wspieranie działań handlowych,

· realizacja inicjatyw strategicznych w celu optymalizacji wyników oraz wspieranie zrównoważonego rozwoju.

GŁÓWNE OBSZARY I ZADANIA

Administracja HR i relacje pracownicze:

· zapewnienie zgodności działania firmy z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami,

· opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie polityki organizacji,

· zarządzanie procesami kadrowymi, od rekrutacji do zakończenia umowy, zapewniając prawidłowe zarządzanie płacami oraz aktualność niezbędnych dokumentów i akt,

· doradztwo i wsparcie dla pracowników,

· zarządzanie ryzykiem.

Administracja księgowa i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami:

* zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług, zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami i wymaganiami,

* weryfikacja poprawności kodowania faktur i uzgadnianie różnic między kontami klientów a księgowością,

* wystawianie, wysyłanie i archiwizowanie faktur oraz weryfikacja wprowadzonych danych w systemie.

* kontrola i monitorowanie kosztów operacyjnych działalności.

Wsparcie operacji handlowych:

* wsparcie działań handlowych firmy oraz rozwijanie placówek w podległym terenie,

* analiza ilościowa i jakościowa szkół znajdujących się pod opieką (wyniki, raporty, działania), identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz inicjowanie niezbędnych procesów oraz działań w celu osiągnięcia efektów,

* koordynacja i zapewnienie realizacji działań handlowych oraz weryfikacja wdrożenia planu marketingowego.

* monitorowanie i kontrola placówek, zapewnienie wdrożenia pełnego modelu franczyzy,

* pomiar i analiza wydajności operacyjnej, raportów, wskaźników KPI w celu oceny wyników operacyjnych.

Zapewnienie zrównoważonego rozwoju:

* Monitorowanie i kontrola umów przez cały czas ich obowiązywania.

* Wsparcie operacji związanych z otwieraniem nowych placówek i rozszerzaniem działalności.

WYMAGANIA:

· wykształcenie wyższe,

· min. 2 doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, szczególnie operacyjnych przy wprowadzaniu modelu franczyzowego nowej marki na rynek polski,

· znajomość języków: polski jako język ojczysty, angielski - poziom min. B2,

· pakiet MS Office,

· doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą placówek,

· zorientowanie na wyniki,

· bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne,

· dostępność do podróży służbowych, głównie w Polsce.

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search

· wykształcenie wyższe,

· min. 2 doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, szczególnie operacyjnych przy wprowadzaniu modelu franczyzowego nowej marki na rynek polski,

· znajomość języków: polski jako język ojczysty, angielski - poziom min. B2,

· pakiet MS Office,

· doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą placówek,

· zorientowanie na wyniki,

· bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne,

· dostępność do podróży służbowych, głównie w Polsce.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-27

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: Grafton Recruitment Sp. z o.o.

branże: Edukacja / Praktyki / Staże

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...