eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaaudytor wewnętrzny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

audytor wewnętrzny

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

audytor wewnętrzny do spraw kierowania komórką audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego w Biurze Dyrektora Generalnego

00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kieruje i organizuje pracę komórki audytu wewnętrznego tj. Zespołu Audytu Wewnętrznego w KPRM, w tym m.in. dokonuje podziału pracy, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody.
  • Wykonuje zadania audytowe (zadania zapewniające, czynności doradcze i czynności sprawdzające, zapisane w Planie audytu lub poza Planem) oraz ocenia wyniki zadań audytowych wykonanych przez audytorów wewnętrznych.
  • Sporządza roczne Plany audytu wewnętrznego (zatwierdzane przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM), przy wykorzystaniu przygotowanej uprzednio rocznej analizy ryzyka oraz wybiera (w porozumieniu z Dyrektorem Generalnym) zadania audytowe do realizacji w roku następnym.
  • Sporządza i przekazuje Ministrowi Finansów (po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM) informacje o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego za dany rok.
  • Sporządza i przekazuje Dyrektorowi Generalnemu KPRM (działającemu w imieniu Szefa KPRM) sprawozdanie z wykonania rocznego Planu audytu oraz wyniki samooceny Zespołu Audytu Wewnętrznego.
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie kształtowania i wdrażania systemu kontroli zarządczej w KPRM, w tym w zakresie analizy ryzyka.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.


Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:



  • własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub

  • podpisem elektronicznym kwalifikowanym.


Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.


Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).


Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj: https://www.gov.pl/attachment/0a04f9e3-44a6-473a-985c-835b8148087d


Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej


Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KPRM znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/premier/sygnalisci-wewnetrzni


Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie uprawnień - wymagań kwalifikacyjnych na audytora wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 3/4 etatu oraz powyżej 1 roku w zakresie kierowania zespołem
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, zasad wdrażania funduszy strukturalnych, standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Posiadanie umiejętności obsługi pakietu Office, zwłaszcza w zakresie edytora tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych oraz umiejętności tworzenia zwięzłych tekstów i dokonywania syntezy
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, w tym asertywność, organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu komórką audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie Certyfikatu w zarządzaniu projektami np. PRINCE, Certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań kwalifikacyjnych do przeprowadzania audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w zakresie inwentaryzacji oraz zagospodarowywania zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego Skarbu Państwa: podpisane ręcznie lub elektronicznie opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie Certyfikatu w zarządzaniu projektami np. PRINCE, Certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Miejsce składania dokumentów:
    1. Wysyłając na adres:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
    2. Składając osobiście:
    Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
    3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
    Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 146249, BDG/38

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-19

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w sierpniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,1% wyższe r/r i wyniosło 8189,74 zł brutto.

    Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

    Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.