Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
audytor wewnętrzny
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
audytor wewnętrzny do spraw kierowania komórką audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego w Biurze Dyrektora Generalnego
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kieruje i organizuje pracę komórki audytu wewnętrznego tj. Zespołu Audytu Wewnętrznego w KPRM, w tym m.in. dokonuje podziału pracy, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody.
- Wykonuje zadania audytowe (zadania zapewniające, czynności doradcze i czynności sprawdzające, zapisane w Planie audytu lub poza Planem) oraz ocenia wyniki zadań audytowych wykonanych przez audytorów wewnętrznych.
- Sporządza roczne Plany audytu wewnętrznego (zatwierdzane przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM), przy wykorzystaniu przygotowanej uprzednio rocznej analizy ryzyka oraz wybiera (w porozumieniu z Dyrektorem Generalnym) zadania audytowe do realizacji w roku następnym.
- Sporządza i przekazuje Ministrowi Finansów (po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM) informacje o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego za dany rok.
- Sporządza i przekazuje Dyrektorowi Generalnemu KPRM (działającemu w imieniu Szefa KPRM) sprawozdanie z wykonania rocznego Planu audytu oraz wyniki samooceny Zespołu Audytu Wewnętrznego.
- Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie kształtowania i wdrażania systemu kontroli zarządczej w KPRM, w tym w zakresie analizy ryzyka.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj: https://www.gov.pl/attachment/0a04f9e3-44a6-473a-985c-835b8148087d
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KPRM znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/sygnalisci-wewnetrzni
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie uprawnień - wymagań kwalifikacyjnych na audytora wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
- Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 3/4 etatu oraz powyżej 1 roku w zakresie kierowania zespołem
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, zasad wdrażania funduszy strukturalnych, standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych
- Posiadanie umiejętności obsługi pakietu Office, zwłaszcza w zakresie edytora tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych oraz umiejętności tworzenia zwięzłych tekstów i dokonywania syntezy
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, w tym asertywność, organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu komórką audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie Certyfikatu w zarządzaniu projektami np. PRINCE, Certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań kwalifikacyjnych do przeprowadzania audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w zakresie inwentaryzacji oraz zagospodarowywania zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego Skarbu Państwa: podpisane ręcznie lub elektronicznie opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopia ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 146249, BDG/38
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »