Kto szuka:
Trenkwalder
Stanowisko:
Asystent ds. rozwoju oferty szkoleniowej dla przemysłu (m/k)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Co oferujemy
- elastyczne godziny pracy,
- pracę w systemie hybrydowym,
- pracę na rzecz międzynarodowej korporacji,
- atrakcyjny system wynagradzania w oparciu o osobiste zaangażowanie,
- stałą lub elastyczną formę zatrudnienia,
- system benefitów,
- pracę w międzynarodowym zespole,
- możliwości podnoszenia kwalifikacji,
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego.
Twoje zadania
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych klientów,
- kontaktowanie klientów na usługi szkoleniowe,
- prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej szkoleń za pośrednictwem mediów cyfrowych,
- analiza danych sprzedażowych,
- współpraca z dostępnymi kanałami sprzedaży produktów i szkoleń Siemensa,
- wspieranie zespołu marketingowego w promocji oferty szkoleniowej firmy Siemens,
- uczestnictwo w programach szkoleniowych (w Polsce i za granicą) celem podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Twoje kwalifikacje
- student/ka kierunków technicznych, ekonomicznych, administracji,
- komunikatywność,
- wcześniejsze doświadczenie w szkoleniach technicznych z zakresu systemów automatyki będzie dodatkowym atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w zespole, inicjatywa, zdolność uczenia się, orientacja na wynik i jakość, analityczny umysł,
- możliwość udziału w podróżach służbowych 1-2 dni w miesiącu,
- samodzielność.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI00000Gk6duQAB
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »