Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Asystent ds. obsługi klienta w oddziale banku
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Powitanie i obsługa klientów z uśmiechem na twarzy
- Udzielanie informacji o produktach i usługach bankowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów
- Tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Zaangażowanie oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy
- Chęci do nauki i rozwoju w obszarze bankowości
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę na umowę zlecenie w przyjaznym i wspierającym zespole
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w stabilnej instytucji finansowej
- Dużą samodzielność w działaniu oraz wsparcie w doskonaleniu umiejętności
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »