Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Asystent ds. Administracji w Dziale Zakupów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Współtworzenie materiałów promocyjnych, w tym folderów i gazetek, przygotowywanie rekomendacji produktów z cenami, wprowadzanie danych produktowych do systemu oraz korygowanie materiałów reklamowych.
- Przygotowywanie oraz zarządzanie komunikacją dotyczącą produktów w sklepach, w tym informacji o nowościach oraz promocjach.
- Wsparcie w procesie reklamacji oraz rozliczaniu akcji promocyjnych.
- Tworzenie dokładnych raportów i statystyk zakupowo-sprzedażowych.
- Archiwizacja umów handlowych i innych dokumentów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w zadaniach administracyjnych, w tym w tworzeniu raportów i archiwizacji dokumentów.
- Znajomość produktów oferowanych przez naszą firmę.
- Biegłość w pakiecie MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel.
- Doskonała organizacja pracy, umiejętność dotrzymywania terminów i pracy pod presją.
- Skrupulatność i dbałość o szczegóły.
- Umiejętności komunikacyjne i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat, na umowę o pracę lub umowę zlecenie.
- Możliwość pracy zdalnej dwa dni w tygodniu po okresie wdrożeniowym.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport, zniżki pracownicze, dofinansowanie posiłków).
- Środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi oraz wsparcie doświadczonego zespołu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »