Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej.
- Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint.
- Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych.
- Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego rozliczania faktur.
- Wprowadzanie zapotrzebowań współpracujących zespołów do systemu oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
- Przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej dotyczącej aktywności prowadzonych przez pracowników działu sprzedaży i akcji centralnych.
- Archiwizacja dokumentów działu.
- Asystowanie przy spotkaniach służbowych.
- Koordynacja spraw związanych z wyjazdami służbowymi (rezerwacja hoteli, transport).
- Nadzór nad realizacją umów zleceń, darowizn i faktur.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza PowerPoint, Excel i Word.
- Swoboda w komunikacji w języku angielskim.
- Zdolności organizacyjne.
- Odpowiedzialność, skrupulatność i dokładność w działaniu.
- Umiejętność pracy z dokumentami i raportami.
- Umiejętność budowania relacji i wsłuchiwania się w potrzeby współpracowników.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie na życie.
- Kartę Multisport.
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
- Paczki świąteczne dla dzieci.
- Dodatkowy dzień wolny.
- Program emerytalny.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »