PracaOferty pracy WarszawaAsystent / Asystentka Biura

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Asystent / Asystentka Biura

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie
  • prowadzenie ewidencji dokumentów
  • aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień
  • odpowiedzialność za przesyłanie danych dotyczących obrotów placówek do zarządców galerii handlowych
  • kompleksowa obsługa recepcji – koordynowanie spotkań, obsługa kalendarza spotkań, przyjmowanie gości
  • bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów biurowych - tworzenie zamówień na materiały biurowe, kuchenne oraz szkoleniowe
  • realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonego

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - minimum rok
  • dobra znajomość obsługi pakietów MS Office/ MS Excel oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność planowania i bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów
  • zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków
  • nastawienie na współpracę, komunikatywność

Firma oferuje:

Oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę w świetnym, zgranym, przyjaznym i profesjonalnym zespole
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów na preferencyjnych warunkach (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie, karty rabatowe do placówek naszych sieci)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.