Kto szuka:
JT S.A.
Stanowisko:
Asystent / Asystentka biura
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Miejsce pracy: Warszawa
- Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej,
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu,
- Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów,
- Składanie i koordynowanie zamówień na zaopatrzenie biurowe,
- Przygotowywanie prezentacji, instrukcji, raportów i materiałów na spotkania,
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi,
- Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych,
- Przygotowywanie i redagowanie korespondencji,
- Ewidencja dokumentów,
- Współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym oraz firmą sprzątającą.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wysoka kultura osobista i dbałość o wizerunek firmy,
- Znajomość języka angielskiego (min. B1),
- Znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, umiejętność pracy z Klientem,
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dodatkowy system premiowy,
- Opiekę medyczną w prywatnej placówce,
- Możliwość dofinansowania karty sportowej,
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia na życie,
- Parking.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »