Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Analityk it w zespole rozwoju aplikacji contact center
Numer referencyjny:
39944
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas nieokreślony
IT
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- zbierasz i analizujesz wymagania biznesowe oraz techniczne,
- tworzysz materiały projektowe: specyfikację wymagań, specyfikację techniczną i dokumentację projektową,
- tworzysz propozycje architektury rozwiązań systemów informatycznych,
- zarządzasz zespołem projektowym,
- współpracujesz z biznesem, dostawcami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi,
- odpowiadasz za wsparcie dla utrzymania spójności dokumentacji projektowej.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz min. 5 lat doświadczenia w projektach związanych z rozwojem systemów IT,
- znasz zagadnienia związane z sztuczną inteligencją, ContactCenter, bankowością elektroniczną,
- masz wiedzę z zakresu integracji i analizy dużych systemów informatycznych oraz dokumentacji w tym zakresie,
- masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne),
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole,
- język angielski znasz na poziomie czytania dokumentacji technicznej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »