Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Administrator systemów ds. utrzymania infrastruktury IT
Numer referencyjny:
WZ/IIN/03/04/2025
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- zarządzanie i administracja środowiskiem kopii zapasowych serwerów, środowiskiem sprzętowym, systemami operacyjnymi i środowiskiem wirtualizacyjnym,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów pojawiających się w środowisku, analiza logów, monitorowanie stanu i wydajności środowisk oraz cykliczna aktualizacja środowisk,
- projektowanie rozwoju i wdrażanie zmian w zarządzanym obszarze,
- realizacja przyjętych standardów technologicznych i architektonicznych,
- tworzenie dokumentacji na potrzeby zarządzania usługami informatycznymi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w zakresie samodzielnego wykonywania prac instalacyjnych oraz konfiguracyjnych,
- praktyczna znajomość serwerowych rozwiązań backupowych (technologie DELL / EMC), sprzętowych (serwery i macierze), wirtualizacyjnych (technologie VMware vSphere), systemów rodziny Windows Server i Linux oraz języków skryptowych,
- praktyczna umiejętność diagnozowania oraz wykrywania problemów z infrastrukturą serwerową,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację i rozumienie dokumentacji technicznej,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »