Kto szuka:
Trenkwalder
Stanowisko:
Administrator/ka ds. floty samochodowej
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Co oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w systemie hybrydowym (3 dni pracy z biura, 2 dni home office),
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia,
- pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie karty multisport,
- premia roczna,
- możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie.
Twoje zadania
- bieżąca obsługa klientów wewnętrznych oraz kontakt z dostawcami na rynku flotowym,
- bieżąca obsługa mandatów, korespondencji flotowej oraz archiwizacja dokumentacji,
- prowadzenie wydań oraz odbiorów samochodów, w tym organizacja testów samochodów,
- wsparcie użytkowników w kontaktach z dostawcami, głównie serwisowych w celu zapewnienia realizacji napraw i przeglądów,
- administrowanie kartami paliwowymi pracowników,
- współpraca z zespołem zajmującym się rozliczeniami,
- przygotowywanie raportów na potrzeby lokalne i globalne, związanych z flotą samochodową.
Twoje kwalifikacje
- min. 3-letnie doświadczenie w obszarze administrowania flotą w międzynarodowej organizacji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (minimum B2),
- wyższe wykształcenie,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI000008hkqzQAA
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »