PracaOferty pracySpecjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej

Lokalizacja:

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
  • Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów
  • Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego (A2-B1)
  • Wysoka kultura osobista, empatia i dbałość o szczegóły
  • Motywacja do podejmowania nowych wyzwań oraz rozwoju zawodowego
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów poniżej 26 roku życia)
  • Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany 8-godzinne)
  • Atrakcyjne benefity: pakiet socjalny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wczasów, zakupu okularów oraz dodatkowe bonusy świąteczne
  • Dostęp do platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.