Kto szuka:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
146102
Lokalizacja:
Wałcz
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, 0,5 etatu,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy
- możliwa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Wałczu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych: wjazd do budynku na poziomie „0” – bez barier architektonicznych, zapewniony dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymagająca sprawności fizycznej związanej z koniecznością wielokrotnego przemieszczania się w celu wydania klientom dokumentów paszportowych oraz przejmowania poczty paszportowej dostarczanej do punktu paszportowego.
Zakres zadań
- Obsługuje klienta w sprawach paszportowych.
- Weryfikuje dane zawarte we wniosku z dokumentami tożsamości osoby składającej wniosek i rejestruje wniosek oraz dane biometryczne osoby w Rejestrze Dokumentów Paszportowych
- Przyjmuje oświadczenia rodziców o wyrażeniu zgody na wydanie paszportu małoletnim, potwierdza własnoręczność podpisu rodzica oraz rejestruje zgody na wydanie paszportu w Rejestrze Dokumentów Paszportowych
- Wydaje zrealizowane paszporty.
- Przyjmuje oświadczenia o utracie dokumentów.
- Rejestruje zdarzenia i aktualizuje Rejestr Dokumentów Paszportowych
- Przyjmuje wnioski o wpis zaproszenia do ewidencji zaproszeń
- Archiwizuje i przekazuje akta prowadzonych spraw zakończonych do archiwum zakładowego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta w administracji publicznej albo obszarze stosowania prawa w praktyce lub w pracy biurowej
- znajomość ustaw: kpa, o dokumentach paszportowych, o ochronie danych osobowych, o słuzbie cywilnej
- odporność na stres
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- spostrzegawczość
- systematyczność,
- dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »