Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Wałcz
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Kuratorium Oświaty w Szczecinie
Zachodniopomorski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi sekretariatu w wałeckim Oddziale zamiejscowym Delegatury w Koszalinie
70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi obsługę sekretariatu zgodnie z instrukcją kancelaryjną; ewidencjonuje pisma wchodzące i wychodzące oraz przygotowuje i wysyła korespondencję,
- ewidencjonuje czasu pracy i absencje pracowników oraz przygotowuje sprawozdania miesięcznych i rocznych z wydatków Oddziału,
- udziela ustnie, telefonicznie i elektronicznie informacji dotyczących pracy Oddziału; prowadzi terminarz spotkań oraz ustala terminy przyjęć interesantów przez kierownika Oddziału,
- prowadzi rejestr spraw załatwianych przez wizytatorów,
- wprowadza dane do elektronicznych rejestrów zarządzeń, decyzji oraz poleceń wyjazdów służbowych,
- obsługuje urządzenia biurowe oraz zaopatruje Oddział w materiały biurowe i środki czystości,
- przygotowuje pisma na polecenie kierownika Oddziału,
- gromadzi dokumenty Oddziału zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przygotowuje je do złożenia w archiwum zakładowym Oddziału oraz prowadzi archiwum Oddziału.
Warunki pracy
Praca w siedzibie Oddziału, sporadycznie poza nim, praca przy komputerze.
Urząd nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak wind, podjazdów oraz toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo); urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty należy składać wyłącznie w zaklejonej kopercie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- umiejętności komunikacyjne,
- asertywność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - inspektor WAŁCZ”
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »