Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KIEROWNIK ADMINISTRACJI
Lokalizacja:
Wąbrzeźno
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0099
Obowiązki:
koordynowanie pracy pracowników podległego działu, prowadzenie ewidencji czasu pracy podległych pracowników w tym sporządzanie grafików czasu pracy, koordynacja działań w zakresie administracji obiektów i terenów zielonych WDK w tym sprawowanie dozoru obiektów administracyjnych przez WDK i alarmu, sprawowanie nadzoru nad realizacją kalendarza korzystania z sal na potrzeby realizacji zadań statutowych WDK oraz wynajmu i udostępniania sal na rzecz podmiotów zewnętrznych, koordynacja działań w zakresie administracji obiektami na Podzamczu, nadzór nad utrzymywaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów, dbałość o estetyczny wygląd terenów, w tym utrzymanie i konserwacja zieleni, a także utrzymanie w należytym stanie użyteczności chodników i dojazdów do budynków oraz regulacja gospodarki wodnej, kanalizacyjnej i gospodarki odpadami stałymi, nadzór nad przeglądami i konserwacjami oraz naprawami sprzętu i urządzeń, nadzór nad dokonywaniem drobnych prac remontowych obiektów oraz napraw uszkodzonych mebli, monitorowanie przydatności mebli i sprzętu oraz informowanie o potrzebie likwidacji w przypadku zużycia, nadzór nad zabezpieczeniem obiektów i urządzeń przed zniszczeniem, kradzieżami i klęskami żywiołowymi, w tym codzienne obchody terenów, nadzór nad ekonomicznym i racjonalnym wykorzystaniem mediów w pomieszczeniach obiektów administracyjnych przez WDK, nadzór nad przygotowaniem sal na realizację działalności statutowej, wynajmu i udostępniania sal podmiotów zewnętrznym pod względem organizacyjnym, technicznym w niezbędne wyposażenie przy bezwzględnym przestrzeganiu obowiązków przepisów BHP i PPOŻ, organizowanie, realizowanie i promocja działalności gastronomiczno rozrywkowej w obiektach Wąbrzeskiego Domu Kultury, nadzór nad estetycznym wystrojem i kulturalną obsługą w lokalach i punktach gastronomicznych, właściwe prowadzenie dokumentacji realizowanych imprez gastronomicznych, właściwe prowadzenie dokumentacji realizowanych imprez gastronomicznych w tym: dokonywanie rozeznań cenowych artykułów zakupowych na te potrzeby oraz obiektu związane z jego utrzymaniem, dokonywanie rozliczeń zakupionych artykułów, kontrola prowadzenia należytej gospodarki artykułami spożywczymi i chemicznymi, bieżące inwestycje, zdobywanie nowych klientów, współpraca z kontrahentami, browarami itp.,
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera MS OFFICE
- obsługa poczty elektronicznej
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania:
- samodzielność, asertywność , dobra organizacja pracy
Miejsce pracy: Wolności 47, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP, CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »